Son Paylaşılanlar

Farming Simulator 2019 Platinum Edition İndir


Farming Simulator 19 Nedir?
Farming Simulator 19, Giants Software tarafından geliştirilen bir çiftlik simülasyonu oyunudur. İlk olarak 20 Kasım 2018 tarihinde piyasaya sürülmüştür. Dünya genelinde en çok oynanan çiftlik türündeki bilgisayar oyunlarından biridir. Türkçe ve İngilizce de dahil olmak üzere, popüler birçok dil seçeneğine sahiptir.
Farming Simulator 19 Oynayarak Neler Yapabilirim?
Farming Simulator 19 oynayarak, hayalinizdeki çiftliği kurabilirsiniz. Tabii ki Farming Simulator 19 bir simülasyon oyunu olduğu için, oyundaki her şey olabildiğince gerçek hayattakini yansıtıyor. Örneğin tarım işleri, tarım malzemelerinin fiyatı, çiftliğin giderleri, hayvanların duyduğu ilgi, tarımın püf noktaları…
Bu yüzden hayalinizdeki çiftliği kurup geliştirmek ne kadar eğlenceliyse, aynı zamanda o kadar zahmetli de olabilir. Güzel bir yer yapmak için gerçekten emek vermeniz gerekir. Düzenli bir çiftlik evi, verimli tarlalar, güzel ağıllar, hayvanlar, çiçekler…

Oyun: Farming Simulator 19
Çıkış Tarihi: 20 Kasım 2018
Platform: Bilgisayar
İşletim Sistemi: Microsoft Windows
Tür: Simülasyon Oyunları
Dil: Türkçe
Geliştirici: Giants Software
Dosya Türü: Rar
Dosya Boyutu: 5 GB


İşletim Sistemi: Windows 7+
İşletim Sistemi Mimarisi: 64 Bit
İşlemci: İki Çekirdek – 2.5 GHz+
Bellek: 4 GB+
Ekran Kartı: 2 GB – DX11 – GDDR5+
Disk Alanı: 11 GB+



İndirme Linklerinde ki Reklam Nasıl Geçilir?

4 yorum:

  1. setup kurarken next diyorum bir daha diyemiyorum Euro Truck Simulator Ve Farming Simulator indirdim ikisindede aynı şey oldu yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu ilk defa duydum, maalesef çözümünü bilmiyorum.

      Sil
  2. ekran kartı olmasa olurmu

    YanıtlaSil