Son Paylaşılanlar

Bus Simulator Ultimate Hileli Apk İndir


Bus Simulator Ulitmate Hileli Apk İndir - Otobüs Simülatörü: Ultimate , Zuuks Games tarafından oluşturulan bir simülasyon oyunudur. Oyun, oyuncuların gerçek yaşam alanlarından şehirlere seyahat etmelerini sağlar. Yol boyunca farklı türde otobüs otobüsleri kazanabilirler. Bu oyun yapımcılarının yeni bombası, Otobüs Simulator: Ultimate karşında. Kendine ait bir taşıtta sahip olmak ve onu geliştiremez mıydı? Türkiye ve diğer kendi şirketini kur ve dünyanın en büyüğü olmak için çalış.


 Türkiye oyunları ve diğer Avrupa ülkelerinin haritalarında dolaşmaktadır. Esenler otogarı ve diğer otogarlarda durakla, ve terminalleri keşfet. Adından da anlaşılacağı üzere, Otobüs Simulator: Ultimate, bir simulasyon, ve doğal olarak bu oyunu oynarken gerçek bir deneyimin simulasyonunu görüyor olacaksın. Yolculuk hayata yolculardan olumlu ya da olumsuz tepkiler alacak ve bu tepkilere göre hizmetini geliştirebileceksin. Oyundaki Türkçe dilindeki seslendirme sayesinde oyunu kendi dilinde, zorluk yaşamadan oynayabileceksin. Otobüs Simulator: Ultimate’taki otobüs çeşitlerinden dilediğini seçebilirsin. Otobüs Simulator: Ultimate'taki tek amacın otobüs kullanmak değil. Yol boyunca yolcuların ihtiyacı ve isteklerini alman şart. Yol boyunca karşına dinlenme tesislerinde durakla ve yolcularının kolaylaştırmalarına yardım et. Yolcuların bin istediğin dileklerini kapılarını aç ve binmelerini sağla. Unutma, yolcularını ne kadar mutlu edersen, onlardan o kadar iyi puanlar alabilirsin. Otobüs Simulator: Ultimate ile, bir başka yolla yaşayacaksın. Yolda giderken sıkıldın mı? Oyundaki radyo istasyonundan dilediğini seçebilir ve keyifli müziklerle yola devam edebilirsin


İndirme Linklerinde ki Reklam Nasıl Geçilir?

5 yorum:

  1. Bu uygulamayı indirdim Bi saate yakındır bekledim ve üstüne apk dosyasını açmaya çalıştığım da ayrıştırılamıyor diyip apk dosyası ciddi ciddi kayıp yok bulamıyorum. Apk resmen kayıp indirilenlerden tutun dosyalarım uygulamasından bile baktım ama yok bulamıyorum sorun nedir? Neyle karşı karşıyayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bluestacks diye bir uyguklama var onu indirmen lazım :D

      Sil
  2. O kadar bekledim indirmek için uygulama yüklemiyor kardeşim ayıp ya

    YanıtlaSil